Dofinansowanie - uprzątnij azbest z nieruchomości
Wpisany przez Mariusz Golenia czwartek, 04 lutego 2016 00:00
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach ogłosił nabór wniosków na dofinansowanie zadań związanych z demontażem, zbieraniem, transportem i unieszkodliwianiem lub zabezpieczaniem odpadów zawierających azbest w ramach programu priorytetowego „SYSTEM – Wsparcie działań ochrony środowiska i gospodarki wodnej realizowanych przez WFOŚiGW - Część 1 - Usuwanie wyrobów zawierających azbest”, realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego województwa śląskiego.
Urząd Miejski w Zawierciu zaprasza osoby zainteresowane do składania wniosków o dotację. O udzielenie dofinansowania mogą ubiegać się osoby fizyczne, kościoły i związki wyznaniowe oraz wspólnoty mieszkaniowe.
Dofinansowaniu podlegają:
- do 100% kosztów kwalifikowanych zadania, lecz nie więcej niż 800 zł/Mg odpadu zawierającego azbest, jeżeli na zadanie składają się: demontaż, zbieranie, transport i unieszkodliwienie lub zabezpieczenie odpadów zawierających azbest,
- do 100% kosztów kwalifikowanych zadania, lecz nie więcej niż 600 zł/Mg odpadu zawierającego azbest jeżeli na zadanie składają się: zbieranie, transport i unieszkodliwienie lub zabezpieczenie odpadów zawierających azbest
Zwracamy uwagę, że dofinansowanie nie obejmuje kosztów związanych z pokryciem nowego dachu.
Wnioski złożone do dnia 29 lutego 2016 roku będą podstawą do wypełnienia wniosku przez Gminę Zawiercie do Wojewódzkiego Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach. Wniosek dostępny jest w załączeniu. Wypełniony wniosek należy dostarczyć do Urzędu Miejskiego w Zawierciu.